Masaż aromaterapeutyczny

Masaż aromaterapeutyczny to rodzaj masażu, który wykorzystuje olejki eteryczne pochodzące z roślin do poprawy nawilżenia i odżywienia skóry, a także samopoczucia, relaksu i zdrowia.

Podczas tego masażu, terapeuta stosuje specjalnie dobrany najwyższej jakości olejek eteryczny, który może mieć działanie odprężające, uspokajające, energetyzujące lub ułatwiające pozbycie się napięć mięśniowych.

Masaż aromaterapeutyczny polega na masowaniu całego ciała lub tych jego części.

Olejki te są wchłaniane przez skórę i inhalowane, co wpływa na układ nerwowy i pomaga w zregenerowaniu organizmu zarówno przy chorobach skóry, chorobach wewnętrznych i problemach psychologicznych.

Masaż aromaterapeutyczny może być skuteczną formą terapii na różne dolegliwości, takie jak stres, bezsenność, bóle mięśniowe, a nawet depresję.

Dodatkowo, właściwości terapeutyczne olejków eterycznych mogą wspomóc układ krążenia, układ immunologiczny oraz pomóc w detoksykacji organizmu i przyczynić się do redukcji tkanki tłuszczowej.

Podczas sesji masażu aromaterapeutycznego, terapeuta będzie kierował się indywidualnymi potrzebami i preferencjami klienta, aby zapewnić maksymalne korzyści z terapii.

Do zabiegu wykorzystujemy od 3 do do 6 olejków eterycznych.

To relaksujące i przyjemne doświadczenie dla ciała i umysłu, które przynosi wiele pozytywnych efektów dla zdrowia i samopoczucia.

W naszym gabinecie wykorzystujemy olejki eteryczne również do zabiegu refleksologii stóp, aby jeszcze więcej korzyści pacjent doświadczał podczas zabiegu.

Stosujemy najwyższej jakości olejki eteryczne Doterra, znane w całej Europie.

Zobacz kilka przykładów właściwości olejków eterycznych, które wykorzystujemy w gabinecie Fizjolift: