Masaż leczniczy

Dużo czasu spędzasz przy komputerze, ciągle boli Ciebie kark lub krzyż. Nie masz czasu na długo trwające wizyty.

Proponujemy Ci 30 minutowy masaż leczniczy. Oszczędzamy Twój czas. Poczujesz, że nie masz sztywności karku i bólu. Krzyż przestanie Ci dokuczać.

Dłużej będziesz pracować bez dolegliwości.

Masaż leczniczy Białystok

Masaż leczniczy jest rodzajem terapii manualnej, która polega na uciskaniu, rozcieraniu oraz głaskaniu skóry, ścięgien, mięśni, oraz innych tkanek ciała. Głównym zadaniem masażu leczniczego jest poprawa funkcji ciała, poprawa jego elastyczności oraz zmniejszenie bólu.

Terapia ta jest stosowana w leczeniu wszelakich schorzeń, takich jak bóle mięśni, bóle kręgosłupa, stres, depresja, problemy z układem ruchu, bezsennością, bólami głowy oraz problemami w układzie limfatycznym.

Masaż leczniczy kręgosłupa Białystok

Dostępne jest wiele rodzajów masażu leczniczego, należą do nich: masaż sportowy, masaż klasyczny, masaż limfatyczny, masaż tkanek głębokich, masaż relaksacyjny, masaż gorącymi kamieniami oraz masaż aromaterapeutyczny.

Taka forma masażu świetnie sprawdzi się u osób, które cierpią na dolegliwości bólowe, doznali urazów, prowadzą bardzo aktywny tryb życia, zmagają się z dużym natężeniem stresu, prowadzą siedzący tryb życia, pracują za biurkiem, mają zaburzenia snu, zaburzenia neurologiczne lub metaboliczne.