Rehabilitacja stomatologiczna

Zgrzytasz zębami, zaciskasz je? Twoje korony kolejny raz są starte?

Masz bóle głowy, migreny? Szumy uszne? Tomografia i badanie laryngologiczne nic nie wykazały?

Dzięki rehabilitacji w naszym studio poczujesz ulgę. Zgrzytanie będzie rzadsze, natomiast korony zębów całe. Ból głowy ustąpi, a szumy uszne znikną.

Fizjoterapia może być uzupełnieniem leczenia ortodontycznego i stomatologicznego.

Wskazania do terapii:

• pękanie i ścieranie zębów,
  • ograniczenie ruchomości żuchwy,
  • trzaski, klikanie w stawie skroniowo – żuchwowym,
  • nadwrażliwość zębów,
  • przewlekłe bóle głowy

Rehabilitacja stomatologiczna Białystok

Rehabilitacja stomatologiczna to forma rehabilitacji, która skupia się na układzie czaszkowo-szyjno-żuchwowym, pozwala ona pozbyć się nieprzyjemnego bólu i innych dolegliwości w tym obszarze. Dzięki rehabilitacji stomatologicznej pozbędziesz się bólu i wrócisz do zdrowia nawet po poważnym urazie. Dziedzina, jaką jest rehabilitacja stomatologiczna jest coraz bardziej popularną i poszukiwaną terapią, ponieważ pozwala pozbyć się dolegliwości, które są bardzo powszechne ze względu na obecny tryb życia.

Fizjoterapia stomatologiczna Białystok

Rehabilitacja stomatologiczna jest idealnym rozwiązaniem dla każdego, kto boryka się z problemami, takimi jak: bóle zdrowych zębów, zatkane uszy, bóle w okolicach oczu, uczucie wypadania gałki ocznej, migrenowe bóle głowy, uczucie guli w gardle, trzaski szmery i szumy w uszach, trudności w przełykaniu pokarmów, ból żuchwy i jej okolic oraz problemy z szerokim otwieraniem buzi. Jeżeli dotyczy Cię którykolwiek z wymienionych problemów zdrowotnych nie musisz dalej cierpieć. Zapisz się na zabiegi prowadzone przez naszych specjalistów, które wreszcie uwolnią Cię od bólu.

Zobacz czego unikać, jeśli masz problemy ze stawami skroniowo – żuchwowymi.

Zobacz jak możesz w domu rozluźnić mięsień żwacz przy pomocy tapingu.

Ćwiczenia rozluźniające mięśnie żwacze. Poczuj rozluźnienie szczęki.