Kiedy iść do fizjoterapeuty?

Kiedy udać się do fizjoterapeuty?

Fizjoterapeuta może pomóc złagodzić ból, zwiększyć zakresy ruchomości i poprawić jakość życia.

Skuteczność fizjoterapii jest potwierdzona nie tylko przy zmianach zwyrodnieniowych i urazach.

Fizjoterapeuta i profilaktyka.

Pracujesz w pozycji siedzącej lub długo jeździsz samochodem? Nie czekaj, aż zaczniesz odczuwać dolegliwości bólowe. Już teraz zdarza się, że masz napięty kark?  Fizjoterapeuta podpowie Ci jak zadbać o postawę ciała, jakie ćwiczenia będą najlepsze dla Ciebie.

Fizjoterapeuta w dolegliwościach bólowych.

Czujesz ból, ale nie znasz przyczyny? Ból nie pozwala Ci spać w nocy? Środki przeciwbólowe nie działają? Jeśli tak, to potrzebujesz wizyty u fizjoterapeuty. Przeprowadzi on wywiad i badanie określające przyczynę dolegliwości. Wdrożone zostaną odpowiednie metody fizjoterapeutyczne zmniejszające lub całkowicie likwidujące ból.

Fizjoterapeuta w walce z chorobami.

Fizjoterapia jest nieodłącznym elementem wielu schorzeń. W tym choroby neurologiczne, reumatologiczne. Nasi fizjoterapeuci pomogą Ci poprawić mobilność, równowagę, przywrócić funkcji zmniejszyć napięcie mięśniowe.

Fizjoterapeuta i urazy.

Fizjoterapia po urazach pomaga w szybszym zmniejszeniu obrzęków, sprzyja redukcji bólu. Przyspiesza powrót do formy. W pracy z pacjentem wykorzystywane są ćwiczenia i różne techniki manualne, alby wypracować prawidłowe wzorce ruchowe.

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

• Pracujemy z obrzękami, bliznami,
  • Wpieramy leczenie dolegliwości żołądkowo–jelitowych,
  • Pomagamy w problemach ze stawami skroniowo-żuchwowymi,
  • Wykonujemy masaże relaksacyjne ciała i liftingujące twarzy.

Jak się przygotować do wizyty u fizjoterapeuty?

• Na pierwszą wizytę u fizjoterapeuty zabierz dokumentację medyczną. Wyniki badań MRI, TK, RTG, USG. Czym więcej o powiesz o swoim zdrowiu tym terapia będzie skuteczniejsza.
  • Przygotuj wygodny strój. Podczas wizyty u fizjoterapeuty będą wykonywane testy, ćwiczenia, praca manualna.
  • Zrezygnuj z leków przeciwbólowych i przeciwzapalnych przed wizytą u fizjoterapeuty. Tego dnia, w którym masz wizytę nie przyjmuj leków NLPZ, ponieważ fizjoterapeuta musi wiedzieć gdzie boli.
  • Sprawdź gdzie znajduje się gabinet  kliknij tutaj
  • Otrzymaj 10 % zniżki na kolejną wizytę po zostawieniu opinii na Google Maps lub na portalu Znany lekarz.

Już dziś możesz umówić się na wizytę do naszych  fizjoterapeutów przez zakładkę „rezerwuj” na naszej stronie lub telefonicznie.